tisdag 18 maj 2010

Nu får det vara nog på tystnaden här

Ja, jag och bloggen tog en paus. Det var bäst för oss, men nu är vi tillbaks tillsammans. Tiden ifrån varandra stärkte viljan att publicera nya intressanta inlägg. För att vi ska komma ikapp med det hela stolpar vi bara upp lite roliga grejer som hänt sen sist?

*Daniel blev ankladad för att ha exponerat ett paket fotofilm för 500 dollar.
*Jag och Daniel har sett koalabjörnar på zoo, nästa steg: klappa en.
*En massa dagsutflykter har gjorts: Watsons Bay, Manly, Pyrmonts Fish Market, Newtown
*Ingrid har flyttat ut och flyttat hem igen
*Gått på bio: Hot tub time machine, Avatar, Robin Hood & Book of Eli
*Upplevt den regnigaste regnperioden i Australien på länge, den håller faktiskt på just nu och det är som att bli väckt av en lastbil varje natt.
*Jag vaknade inatt av att jag drömde att jag tuggade på en seg och broskig kycklingbit. När jag faktiskt tittade vad det var hade jag på nåt sätt fått in en öronpropp i munnen som jag tuggade på.
*Vi har varit i Blue Mountains o upplevt underbara vyer.
*Jag blev antastad av en hare krishna på stan, han tyckte att min sarong gjorde mig spirituell o ville prata med mig.
*Coastal Walk mellan Maroubra och Coogee, underbart Avataraktigt.
*Sprungit Sydney Half Marathon
*En massa balla grejer har hänt som inte listas här, men de får ni höra om någon annan gång.













Bilduppladdningen är något ofunktionell, så fler bilder kommer när den mår bättre.

1 kommentar: