fredag 19 februari 2010

Kort inlaegg fraan Coogee Beach

Location: Internetcafe paa Coogee Bay Road
Time: 3.35 PM
Plan: Smoothie-bying and sun tanning

I morse vaknade vi och flytt stod paa schemat. Utcheckning och lite frukost vid halv 10. Sen aakte vi taxi till vaart kontor paa UNSW och slaengde in vaar packning daer, vi taenkte att det aer lite boekigt att ta med den till stranden hela dan innan vi kan komma aat laegenheten. Promenad ner till stranden och ett inkoep av glass blev faktiskt noodvaendigt. Ikvaell flyttar vi in i lagenheten om allt gaar som det ska.

Nu ska jag gaa och koepa en banan-smoothie och laegga mig paa stranden, vad ska du goera?

//Oskar

1 kommentar:

  1. Hej Oskar!
    Grattis till lägenheten. Kommande vecka är ju sportlovsvecka hos oss och Tikka har kommit till mig eftersom Westlings åker till fjällen i morgon bitti. Tikka och jag har varit ute på första promenaden. Hon försvinner nästan i all snö som kommit det sista dygnet. Bisse och Louise har varit ute 2 ggr idag och skottat planen och trottoarer men det bara fortsätter att snöa så nu struntar vi i det för idag. Skillnad på din tillvaro. Det är inte utan att man längtar till en strand. I morse såg jag Johanna genom fönstret men jag hann inte vinka till henne. Snart är kl 18 och jag är bjuden in till Örtenviks på middag. Kent är i Stockholm och är barnvakt så Tikka och jag får klara oss själva. Men det är OK. Himla roligt att varje dag läsa hur du har det. Må så gott! Gunilla

    SvaraRadera